Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pondělí 26. srpna 2013

PP 2013

Z letošních Pěkných Prázdnin jsem zase Pěkně Prošitej, takže na nějaký romány vůbec nemám náladu.

Pěkné Přivítání nam postavil v kempu Olaf. Nebylo ještě s kým zajít na jedničku, tak jsem si šel udělat žízeň mezi lampióny. Bylo to celkem zábavný až na k19, místo aby byla 20 metrů od falešný, tak ji Olin Pěkně Píchnul o sto metrů dál. Bylo to na Pěkný Prokopnutí, ale naštěstí o nic nešlo.

První noc jsem se Pěkně Posilnil Rohozcem, kterej mi ráno Pěkně Propláchnul prdel. První etapa na Skaláčku byl middle nahoru dolu, ale pořád Pěkně Přímo. Betovi bouchly saze a já si po dvou měsících vyzkoušel práci s buzolou.

Odpo už na nás mávala Rohožka, ale muselo se jít zase Pěkně Pracovat. Naštěstí jen na sprint a to Pěkně Parádně luxusní. Na prvních dvou kontrolách jsem po minutě postál, než jsem pochopil, že ano ty vole, musíš skočit do těch srázů! Pěkný Průchody a na vrchu Pěkná Palba, prostě PP sprint!

Mezitím probíhal PP Píchač, ale vypadalo to moc složitě, tak jsem radši jen fandil s Pěkným Pivem v ruce. K PP Párty asi není co dodat, prostě Pěkná, okořeněná urychlovačem (kafe+absint+med).

Ráno seděla za krkem Pěkná oPice, ale hrdinství je nastoupit (že jo Zhaly) a hlavně dokončit. Tak jsem se s tím Pěkně Popral, i když v závěrečném middlu jsem se skoro poblil, jak se trať motala.

Tak Pěkné Příště na Branžeži, mapy z letoška Pěkně Popořadě vlevo.



Žádné komentáře: