Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pondělí 9. dubna 2012

Ladění na MČR v půlmaratónu

Minulý týden jsem byl spolu s Kálou a Fukejzem vyslám na tři dny do Moskvy. Nevím, jestli jsem si střevní problémy přivezl již z Čech nebo mi nesedla místní kuchyně, ale skoro celé ony tři dny jsem seděl (v lepším případě) na ruském hajzlu. Poslední den trochu zabraly záhadné pilulky, takže jsem mohl něco nafotit na Rudém náměstí. Můj děda říkával: "Víš prd, protože ti nebylo 60 a nebyl jsi v Moskvě". Tak teď už vím prd jen z jedné čtvrtiny.



Nahoře je foto z jedné z restaurací. Na stole je (mimo jiné věci, co už si nevybavuju): syrová ryba, uzená ryba, marinovaná ryba, rybí polévka, vodka, křenová vodka, whisky s jablečným džusem, klikvová šťáva, koňské maso, játra, srdce, ledvinový krém, kachní maso, králičí maso.







Značně vysílen jsem se přesunul na Kotlářácké Velikonoce ve skalách. První etapa byla na provařené (ale pěkné) mapě Barbora (viz. třeba loňská E1). Tu jsem ještě nějak odběhl a ještě mě v závěru potěšil excelentní autodestrukcí Sergey Suslov, který mě doběhl o dvě minuty. Další dvě etapy se běžely v novém terénu u Jestřebí. Terén to byl opravdu nádherný, škoda, že se zde neběžely áčka nebo mistrák. Bohužel 10km bylo na mě moc a po půlce závodu jsem musel přejít do chůze a nabrat azimut směr cíl (mapu jsem našel např. v archivu Romana Zbranka). Do třetí etapy jsem už ani nenastoupil, protože náhlý teplotní pokles neustál můj krčíček. Sbohem půlmaratónský mistráku!:'-(

Žádné komentáře: