Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 4. prosince 2011

Rok mistráků

Mikulášské intro: Dnes jsem se zúčastnil kultovního a nejkrosovějšího krosu - Mikulášského běhu na Bradech u Jičína (již 66. ročník!).Ten jsem si zamiloval v dobách, kdy nás vedl Tichus a jezdilo se na Brada točit s dorostencema. A pak taky s Prochorem v rámci soustředění Prahy. To už je ale dost dávno a od té doby se mi nepodařilo se zúčastnit. Na MB mě stihl totiž stejný syndrom jako na Velkun?ě - buď jsem měl prasečí mor nebo jsem byl intoxikován po Turmanovi, Ivanově párty v Hájích, o-plese a podobně. Letos jsem sice znovu absolvoval o-ples, ale byl jsem statečný (na rozdíl třeba od Vaska) a nastoupil jsem. A pěkně jsem se vytrápil. Začal jsem jak za mlada, ale nejdřív mě dostihly včerejší zelené s legendárním Barelem Boitkem (on pil čerta, ale na to jsem si netroufl) a pak po(s)tupně Pally a Klusy. Vyhrál Bet.eu a prodloužil tak orienťáckou šňůru na tomto závodě.

A teď k Mistrákům: mistrákem nazývá MČR Ivo Domanský, což je takový guru atletiky - podobně jako Béďa v OB. Protože jsem si dělal podrobnou statistiku ve svém nejúžasnějším tréninkové deníčku, zjistil jsem, že jsem se (skoro) zúčastnil rekordního počtu mistráků! Nebýt prasečího moru, absence sněhu a zrušení DT, bylo by to hned 20 zářezů. Béďa si sice stěžuje, že každý LOB je mistrák, ale oni se stejně nikdy víc než dva nejedou.

PS: Buznovi se nelíbí můj veselý zvířátkový design - ale podívejte se na jeho blok, no jak mohl vystudovat hradeckou informatiku, to opravdu nechápu :)

1 komentář:

puchy řekl(a)...

No dobře, tak jsem to teda trochu upravil, spokojenej?