Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 10. dubna 2011

Sprint v Turnově

Reprekamarádi odjeli beze mě do Švajcu na tamní mistrák. Abych nezahálel, střelil jsem si v pátek pět dvojek do tempa půlmaratónu a v sobotu jsem vyrazil na ještědský sprintový přebor do Turnova. Byl to můj první závod od podzimu, takže jsem si v pátek při balení zopakoval BU KA MA PO ČE PA ČI BO.

Závod samotný byl celkem pěkný, ale nic co bych nečekal. Stavitel vytáhl z terénu maximum - technické pasáže mezi paneláky, dlouhý přeběh a pár záludných voleb. Moc chyb se udělat nedalo, ale na volbách jsem si vylámal zuby. Schválně se otestujte, kterou variantu byste zvolili. Jenom připomínám, že v reálu jsem na rozhodnutí měl asi dvě vteřiny, do mapy mi foukal vítr a kapal pot a byl jsem pod tlakem z potvrzení role favorita závodu. To jenom na omluvu, proč jsem všechny volby zvolil špatně. I když se na mapu dívám teď po závodě, pořád mi volby připadají plus mínus rovnocené. Ve skutečnosti byl rozdíl ale propastný.




Fakta:
1-2
A:370m/12m
B:395m/14m (ztráta 10s)

9-10
A:1070m/22m (ztráta 30s)
B:970m/20m

14-15
A:280m/16m
B:350m/18m (ztráta 20s)

Dohromady mě špatné rozhodnutí stály kolem minuty, což by mi jindy rozhodně znemožnilo obhajobu loňského titulu. Ještě že jsem se vytrestal už takhle brzo a můžu zapracovat na mapové a mentální přípravě.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Díkes za jakžtakž stažení směrného času.. ;) Byl jsem bezradnej co tam vymyslet, tak jsem to založil na přebězích a volbách a snad se povedlo. Jen pro info já to šel "ideálním" postupem a s mou aktuální "formičkou" za 17:26, takže to opravdu bylo markantní ty rozdíly někdy. /Dann

Hendy řekl(a)...

povedlo, co se ale podle mě nepovedlo je vyznačení průchodu přes most na 11ku..na mě to prostě působí dojmem, že pak v řece nemám co dělat..

Anonymní řekl(a)...

Já nevím, na závodě jsem nebyl, ale přijde mi, že dlouhé postupy by si člověk měl chystat dopředu... Aspoň kvalitní závodník jako ty, by to měl zvládnout... Je jasné že za 2 s se toho moc nevymyslí...