Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

sobota 1. května 2010

Vétéčko Švédsko 2010

Když kvůli nám začaly zase lítat letadla, vyrazili jsme na tradiční jarní lampionování do švédských bažin. Tentokrát byly opravdu hluboké a studené, někde dokonce bylo tolik sněhu, že jsem si nebyl jistý, jestli jsem se neteleportoval na české LOBy.

Začali jsme pěkne zostra na Stigtomtakavlen, kde jsem to pěkně pos... Běžel jsem jak utržený ze řetězu, takže jsem přehlédl farstu a musel se vracet. Ale co, chybama se člověk učí a navíc to Šéďa na posledním úseku udržel v desítce.


Následoval přesun za Velkým Tuňákem do Borlänge. Kromě kvalitních tréninků jsem hlavně sledovali Dextera, Inferno a Ramba 4, takže moje bloggařské schopnosti byly kompletně vysáty. Budou vám muset stačit mapy.

Trénink vrstevnice:


Trénink AMS a MS (co kdyby...):


Před Tiomilou jsme si přijeli pro nějaké WRE body do Norrköpingu. Běžel se sprint ve městě s největší koncentrací schodů na km2. Já běžel tradičně - začátek brnkačka, Forsberg můj výkon do divácké (dle diváka Beta) dokonce ohodnotil slovy "Top Sex", jenže pak jsem vysekl 3x10" a ke konci převážila únava ze 7 fází za poslední 4 dny a propadl jsem se těsně před Olafa. Ovšem jeho skalp (o 1") a skalp Chramova, stejně jako pocit, že když poběžím rychlejc a bez chyb tak můžu i vyhrát, mě fakt těší. Hubmann nám zase natrhl kušnu.


Zde bude mapa z Tiomily, až ji zítra oběhnu. Půjdu radši ve dne, abych nedopadl jako Pápn.

Žádné komentáře: