Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pondělí 14. prosince 2009

Žalovské vyvrcholení

V neděli jsem zavítal na Pražskou zimní ligu k observatoři Pecný. Přece jenom nechci situaci podcenit jako letos na MS, když mi Bingo po modelu řekl, že se mu maďarský les nelíbí a ať běžím klasiku místo něj. Organizoval to celé Olda J. a myslím, že takhle má vypadat opravdová zimní liga. 15 kiláčků terénem, delší postupy, prostě skvělý trénink vytrvalostní běžecké kapacity. I v Joensuu by mohli závidět. Ranking by byl vysoký, protože se sešli klasici z MS (Já, Šéďa, Sosák) a zdatně nám konkurovali pragováci Voitoi s Lanďákem. Celý závod byl velmi vyrovnaný, ale zkušenost nakonec zvítězila (Lanďák lítal jak pometlo, Sosák vyběhl na jiný kopec a Voitoi se zamotal v oplocence). Ke konci už mi trochu docházelo a taky přibylo dost sněhu, takže mě předběhlo i prase.


Žádné komentáře: