Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pondělí 11. května 2009

So good shape, only 2nd, 2nd, 2nd and 1st place

Minulý týden byl konečně závodní. V úterý jsem obhajoval na své parádní disciplíně titul přeborníka Prahy ve sprintu. A obhájil jsem! Sice mě deklasoval Sosák, ale já bydlim v Praze dýl než on. S GPSkou jsem tentokrát neběžel, ale přesto jsou postupy na webu. Sledoval mě totiž systém Bet-Bet.

V pátek bylo volno pro obyčejné lidi, ale já jsem měl opět napilno. Zúčastnil jsem se běhu do vrchu (spíš po rovině) z Šárovcovy Lhoty na Zvičinu. To je kopec, kde na mě v cíli čekaly davy lidí, přijely stánky s buřtama, kofolou a Broučkem. A taky pan Špidla, který mi gratuloval k druhému fleku. Sosák srabsky ladil na béčka, ale deklasoval mě Havlíček a taky Vodák (časem z dob, kdy měl formu).

V sobotu jsem si jel připomenout orienťák do Harcova, ale místo kolejí a Zanzibaru mě čekala královská disciplína. Utíkal jsem jak to šlo, ale stejně mě opět deklasoval Sosák. Doma jsem lehl vyčerpáním a po probuzení jsem zase dostal rýmičku.

A konečně v neděli jsem deklasoval já! Tentokrát na Běhu Kalichem, což je nejhezčí kros co znám. Běhá se ve skalách (klidně i v hřebíkách), lidi kouřej v lese, opékaj buřty na ohni v lese, jezděj autem v lese (vše samozřejmě v CHKO). Je to přece tradiční běh. Ale jinak si nestěžuju, vydělal jsem si na benzín a na oběd na Šetřilovsku.

Trať vede nějak tudy, studoval jsem to asi půlhodiny:


Tolik zážitků za 4 dny:

3 komentáře:

Vodak řekl(a)...

Mrazi Mrazi,musis min jezdit na ctyrkolkach a vic točit :D, ten kalich jsem sel v roce 2004 37:20.

Mrazák řekl(a)...

Tak to jsi mi zkazil radost z celého víkendu. Jdu spálit diplom a roztavit medaile...

Vodak řekl(a)...

Ale nezoufej, treba me pristi rok vymazes a pak budu muset zase zacit lizat asfalt :)