Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

úterý 14. dubna 2009

ME v krosu

VT Maďarsko mě tak utahalo, že jsem neměl sílu o něm nic napsat. Hned v úterý jsem dostal rýmičku, do pátku jsem pčíkal a neběhal, v pátek nased na letadlo a v sobotu jsem běžel premiérově za oddíl Stora Tuna (česky Velký Tuňák nebo taky Big Fish vy šmejdi!). Tento oblasťák vyhrál Šéďa, čímž předznamenal fenomenální víkendovou formu.



foto: Ríša

V neděli a pondělí se totiž běžela elitserie (jako u nás Pražský Žebříček, čili top soutěž). V kvalifikaci startovalo 260 lidí a 40 postupovalo do finále, kde se běžel hendikep. Toho jsem se už nabažil na pětidenních dost, tak jsem si to vypočítal, abych těsně nepostoupil, což se podařilo.


Ale i když jsem pak v pondělí oběh trať E2 sám, stejně to byl jen kros od kontroly ke kontrole. V E1 zazářili Tajvanci, a to ještě mohl být Šéďa 7., kdyby se nebál jít přímo a neobíhal po cestě. S GPSkou jsem tentokrát neběžel, táhla by mě k zemi a ztratil bych několik cenných vteřin. Teď jsem na drsném severu a je tu zase 40 centimetrů. Jako sněhu. Ach jo.




Dost si mě tady vážej - hned o mně napsali do novin:


Žádné komentáře: