Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pátek 13. března 2009

Milníky, extrémy a konto bariéry

Protože už se nemůžu dočkat štafety na MS, rozhodl jsem se prozkoumat Betův trénink, abych věděl, jak se správně připravit. Bet mi poslal záznam ze své úžasné GPSky (stejně úžasné jako mám já a už i prej Vrabec, ale ten si nejdřív musí prostudovat manuál, aby věděl, jak se to zapíná). Záznam (slangově Track) jsem hodil na ortofoto a nestačil jsem se divit. Tam, kde jsem já běžel o vánocích podél Sázavy, Bet se s tím ne**al a běžel skrz řeku. Asi se vylekal, že by mohl dostat stejnou farstu jako já na ME. To bych ještě pochopil, ale proč za Pikovicema přelejzal baráky, kde hlídali agresivní vlčáci? MS na Ukrajině už přece bylo. Asi z něj nenápadně spadla bariéra a on si představil světové eso ve své situaci. Jestli to tam za pár let nebudu mít taky, budu hůř a hůř hledat tréninkového parťáka.




Žádné komentáře: