Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

úterý 10. února 2009

Vichřice na Spořilově

V předpovědi počasí zase strašili nějakou vichřicí, tentokrát se jmenuje Quinten. Přes den nás to málem vyfouklo z PLANstudia, ale večer už jsme normálně pracovali v Krčáku (do kopců jsem běhal za klukama, abych jim svítil). Formu mám skvělou - včera na tréninku jsem kluky na 500m doběhl skoro o kolo:

(foto Bryndák)

Ale zpět k vichřici. Protože meterologům nevěřím, otestoval jsem sílu větru sám. Jak jinak než pomocí GPSky. Nechal jsem ji zapnutou přes noc za oknem a ráno nahrál na mapu dráhu paneláku. Totiž za předpokladu, že vítr nefouká, zobrazil by se pouze jediný bod (GPSka chyby nemá - vždyť jsem ji vymyslel). Jak je vidět z obrázku, vichr byl opravdu brutální. Bydlíme sice až v 9. patře, ale stejně jsem takové výkyvy paneláku nečekal. Jednou nás to odfouklo 2km až k Jižní spojce a zarazili jsme se o odhlučňovací bariéru. Celkem jsme nalítali 18,9km a 3751m převýšení. Už chápu, proč mi bylo ráno tak blbě.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Slušnej vítr... :-)
Divim se že to panelák ustál.... :-D

papn řekl(a)...

Mrazi, ty si hlava!

Valounek řekl(a)...

No, tak to je teda pěkná práce. To bych jako likvidátor pojistných škod opravdu likvidovat nechtěla. A nechtěla bych to likvidovat ani kdyby to byla moje střecha, ale to je snad všem jasný, ne? :) Holt tyhle věci se prostě stávají, nikomu je nepřeju, ale co se dá dělat? Vždycky mě zajímá, kdo to nakonec bude platit. Jinak samozřejmě super humor. :-D