Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pátek 27. února 2009

Nebe a dudy

Why do I call my blok multinedial? Protože nevim. Video s bejkama sice nemám, protože GPSka neumí fotit, ale zato vim, jak si připadal Rambo ve Vietnamu. Odpoledne jsme totiž zažili něco podobnýho:

Foto Olaf a jeho palec.

Na sedmičce mě doběhl Šéďa, tak jsem půlminutu počkal, abych si to užil sám. To bylo dost naivní, protože na devítce a desítce jsme nechali oba dvakrát tři minuty a byli jsme zase spolu. Tak už jsme to doválčili.

Večír už byl sprint tak jak ho znám a umím. Samozřejmě jsem vyhrál, ale asi se to nikde neobjeví, protože Bet se dneska dvakrát koupal v moři, a to je evidentně lepší.


Kdybyste se divili, proč se do Beta furt navážim, tak to má za "můj" Assbook. Jdu na schůzi a už mám taky vyrážku. Big fish vy volové!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A co ta prdel žrouti?

Anonymní řekl(a)...

Hello, I am from Portugal and I hate poeple destroying our thictkets. Look at my blog. I just do not know if you have enjoyed that.

Anonymní řekl(a)...

Koukám, že jsi konečně dostal svůj block na repreweb. Gratuluju!