Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

středa 28. ledna 2009

Další světový rekord!

Teď jsme na soustředění na Šumavě (to je jižně od Prahy) a mně se podařil další světový rekord. Teda do teď jsem nevěděl, že takováhle disciplína existuje. Při jednom výběhu mi totiž Bet prozradil, že Luboš si dokázal sedmkrát za sebou při každém kroku prdnout. No a mně se to podařilo hned třináctkrát! Můj recept je následovný: ráno velká snídaně (kotel vloček, dva rohlíky, vajíčko a nějaké sladkosti), 52 km na lyžích, obrovský oběd (gulášovka, vepřový řízek s bramborem, salát, bílá studenstká pečeť) a hlavně to zapít regeneračním nápojem Winner 14 (možná s mlékem by byl rekord ještě výraznější). A pak jít s klukama běhat. Nutno dodat, že mně Bet s Olafem notně podporovali, ale zatímco já sázel na kvantitu, oni na kvalitu.

Záznam z GPSky:

Pro představu přikládám ukázku, jak to teď u nás s Betem vypadá na pokoji:


3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jo takhle to ten Olaf myslel... http://my.opera.com/dlabaja/blog/neni-nam-co-zavidet

Anonymní řekl(a)...

video z related...
http://cz.youtube.com/watch?v=7dtwHF32vkQ

Anonymní řekl(a)...

podle toho, jak to u vás na pokoji smrdělo, bych to videl nejcasteji na ty královský rozparovače