Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

pátek 16. ledna 2009

7. závod F1 - Middlovaté Rybníky

Čtvrtým závodem v prestižní sérii F1 jsem se pokusil zvrátit svou nepřijemnou pozici v Gatorade poháru. Závod se vyvíjel dobře, ale katastrofa přišla na 19. kontrole. Ve tmě jsem si spletl hustník a vývrat hledal kousek vedle. Nepomohl mi ani týmový kolega Šéďa, který s brekem a bez kontroly odklusal do cíle. Já jsem však vytrval a odměna se dostavila. Kontrolu jsem nakonec (mezičas 15:36) našel a doběhl si pro průměrné dvanácté místo.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To jsi tu 19 hledal v Tachově ne?

Anonymní řekl(a)...

Zřejmě slušnej oddíl!