Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

neděle 1. června 2008

EOC is over

Dnešním dnem zakončily štafety mistrovství Evropy. Po mých super výkonech o kterých se můžete dočíst níže, po kterých se můj blog dostal i na nejčtenější OB stránky (repre, Béda a chybí jen na dlabaja.com), jsem byl nasazen na poslední úsek. Kouč ale asi popletl soupisky, jinak si nemůžu vysvětlit proč jsem běžel jen Béčko? Možná je to tím, že si mě spletl s tou jičínskou skupinou BT? Každopádně kluci mi po startu nechali brutální farstu hned na jedničku, která byla na bóji uprostřed moře. Tím skončily veškeré naděje na lepší umístění, přesto se ale moje kalhoty dostaly na vyhlášení výsledků. Největším vítězstvím tedy zůstává vítězství ve V.I.P. závodě, kam nepozvali ani Beta ani Lotyšského prezidenta. Těším se za dva roky v Bulharsku (nebo za měsíc?)! Těším se co nového se objeví na zhaly.kom

Žádné komentáře: