Konec blogu - se odkládá

Po osmi letech nastal, zdá se, nevratný konec bloku. Jak v roce 2008 začal ME, tak v roce 2016 symbolicky reportáží z ME skončil. Dále budu něco sporadicky publikovat na Facebooku, než se definitivně odeberu do OB historie :) A navíc přestali fungovat Kapříci...

čtvrtek 29. května 2008

Emitka není štafetový kolík



Včera jsem běžel velké finále a bylo by to úspěšné vystoupení, nebýt však pochybení ostatních závodníků. 2 minuty za mnou startoval Khramov a už na 4 mě doběhl, pro jistotu jsem se zařadil, ale ten kokot vymetal všechny bažiny v okolí a navíc měl opačného motýlka a přes veškeré přemlouvání ho odmítl běžet v opačném pořadí. Přišel na řadu tedy plán B, kdy jsem vyrazil otestovat bažiny v okolí a naučil se motýlka nazpaměť. Díky vymýšlení taktiky a koupačce v bažině jsem trochu zpomalil a doběhl mě Bet. Jako vždycky se zavěsil a na druhou část motýla mi dal svoji emitku, protože prej celou klasiku neuběhne.
Vrátil jsem se tedy z motýlku a vrátil Betovi jeho emitku. Díky mému super výkonu jsme zase doběhli Khramova, kterej nám taky hodil emitku a šel čekat na 21 kontrolu. Já jsem ho následoval a vyslali jsme dál Beta. Jenže ten kokot dokázal na těhle 5-ti kontrolách ztratit 5 minut a Khramovovu emitku... Na poslední část byl na řadě Khramov, který ovšem bez emitky odmítl běžet. Tak jsem to musel vzít na sebe a dotáhnout Beta do cíle. Běžel jsem celou dobu za ním a radil mu pravá levá, protože byl v tomhle terénu bezradnej, ale nemohl jsem ho přece před divákama shodit, že to za mnou odtáhl... Takže konečné 31. místo není nic moc, každopádně to stačí na lepší umístění v SP2008 než jaké bude mít Šéďa. Ten v týdnu zaběhl na dráze stejný čas jako já, ale přeci jen I have better orienteering.

Žádné komentáře: